28 jan. 2021

mina hjärna kan gå sepererat ibland

satt och tänkte på hur gärna jag vill vara rik, och kom på ett bra sätt. alla i hela världen kan ge mig en krona! liksom en krona är ju ingenting men av miljarder människor blir det ju skitmycket!! sen kom jag på hur jävla själviskt det lät, jag behöver inte vara rik för att må bra. men tänk om alla i hela världen kunde skänka en eller två kronor till tex en fond för utrotninshotade djur eller fattiga barn i afrika (men då kan ju förstås inte fattiga barnen i afrika skänka en krona) då bortser man kanske från några hundra tusen människor. men fy vad vissa kändisar är själviska, inte ens en liten summa pengar kan de skänka! jävla svin! men snygga angelina borde hyllas. hon är allt annat än självisk.. gott om pengar, framgångsrik och sexigast på hela jorden!

Inga kommentarer: