31 jan. 2009

uppsala!

besöket på katedralskolan var för jävla j o b b i g..var med på en lektion sen dog jag till stan istället. och idag SHOPPADE jag lite med emelie istället:) hade bla massa presentkort på gina tricot och ett på kicks.

jag köpte iallafall en par ljusa byxor, en jeansjacka och en fin spetskofta på gina. och på kicks blev det en lipplump, mascara och tanning lotion. hittade en fin klänning på holmströms för bara 69 kr:) men den fick jag ingen bra bild på. haha just det och en korsett (bild) på new yorker för 49kronor!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Å, såna där fina plutläppar skulle jag också vilja ha!

Anonym sa...

Ok, men kan tänka mig att du har rätt plutiga läppar naturligt också? För jag har provat många olika plumpers men ingen har varit riktigt bra. :( den bästa jag provat är victorias secrets plumper!

Anonym sa...

Oj vilka stora läppar du har...jättefina!