8 feb. 2009

KAN INTE HELA VÄRLDEN GÅ UNDER

jag ska fan stödja miljöförstörningen, jag vill att jorden går under NU! allt lidande skulle ta slut och vi kan bara skita i allt. fyfan jag pallar inte trycket, trycket som ligger på hjärtat hela tiden. allt djurplågeri, bilderna jag såg igår gör mig illamående. det går inte att bortse från allt djurplågeri längre, jag blir så jävla ledsen när man är så hjälplös mot allt ont i världen. vad finns det att göra liksom? bli vegeterian, vad skulle det göra för skillnad? visst "då stöjder inte jag djurplågeriet" men liksom det blir ju ingen skillnad för det. men som jag såg igår på hemsidan

"if slaughterhouses had walls of glass - the whole world would be vegeterians"


vart är den riktiga utbildningen i skolan, det har borde vara ett obligatoriskt ämne!!! samma sak som att vi får se på hitlers massmord, vi borde få se hela världens massmord mot djuren..



Inga kommentarer: