3 feb. 2009

nationella prov idag, gick suveränt varför skulle det inte liksom? piece of cake

dagens känsla: trött på alla människor, jag inser mer och mer att jag bara är en i mängden, inte speciell som jag jämt trodde när jag var liten. hemskt är det, men mina "vänner" har fått mig att inse det. "du är inte bättre än alla andra om du tror det stephanie, fan sluta tro så jävla mycket" det är sånt jag fått utstå hur länge som helst. men jag ORKAR inte mer! ååååååååååh vart är flytten när man behöver den!


S . B

4 kommentarer:

Anonym sa...

haha, jaha! jag tänkte inte så långt :) Jag vet inte faktiskt för lipplumpern köpt min syster när hon bodde i USA :)

Christina sa...

Thanks for your comment.
Will definetly follow your blog;)

Anonym sa...

Så känns det med vänner när man är i den åldern. Men snart kommer du inse vilka som verkligen är dina vänner, och sen resten av livet behöver du bara dem. Men det är jobbigt att vara ensam. Hoppas du har det bra ändå. Kram

- sa...

tack tina, jag vet..jag är lite före min ålder så min tröst är faktiskt framtiden:) den får mina dagar att gå framåt, ha det bra!