5 feb. 2009

var på gymmet idag, skönt det kändes :) sen gick jag hem till min bror och pratade om allt typ..

det kanske kan lösa sig med mig och E, vindarna kan vända eller hur? oavsett vad så är det alltid skönast att vara vänner, livet är för kort för att bråka!

och stephanie, det gick ganska bra på nationella idag:) men du ska veta att jag hade helt glömt bort så jag kom i klackar, tajtaste jeansen och INGA strumpor. jag frös, jag ville ha godis (som alla utom jag hade då) och mina jeans was k i l l i n g me! annars gick det hyffsat!


OLD PIC, brunt hår.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det är din mening att vi har en oseriös webbutik, inte vi. Vi har sålt till flera nöjda kunder.
Men allt får tycka som dem vill, du är ju inte tvungen att köpa något heller.

/ Mvh Jennifer

Anonym sa...

Hej, legginsen är ifrån Gina köpte dom igår priset va 249:) Finns säkert kvar:) Kram

Anonym sa...

HEy hahaha jo jag vet att det e fel men det är inte jag som gjort den och om ja ska lägga till ett C måste ja göra om hela headern tydligen så det får vara så tills jag byter design:) ¨Det har varit så typ 4 månader så känns dags att byta snart sen dess har typ en om dagen kommenterat det så det börjar bli lite kult nu haha ha en bra kväll kramis